fredag 18. november 2011

Trollbundet av en fantasi....

-fortelling som heter A Game of Thrones! 

Jeg er i utgangspunktet ikke særlig fan av fantasy-sjangeren, og jeg liker det svært dårlig når unatulige ting skjer i film/bøker. Likevel likte jeg Drømmen om Narnia svært godt, og jeg ventet på fortsettelsen av Ringenes herre to juler.


I tillegg må jeg ærlig innrømme at jeg gråt av Transformers, og innerst inne ønsker meg en fin lastebil som kan gjøre seg om til en sterk helt...


Serien som jeg har falt for, inneholder overnaturlige dyr som drager... men likevel har jeg blitt hekta! Den første sesongen er sett, og jeg skulle ønske at sesong to begynte i morgen! Men jeg må desverre vente helt til april...-så i mellomtida har jeg kjøpt meg bokserien. For det er med denne serien, som med så mange andre, at den kom ut i bok først. Siden bøkene er på engelsk, slår jeg to fluer i en smekk, engelsktrening og underholdning. 


Drageegg... -say no more...






Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers