søndag 20. november 2011

❄ Kreativ jul! ❄

Er egentlig ikke så fan av å starte julen altfor tidlig, men i dag har jeg syndet. Julelysene og granbaret er for lengst oppe i byen, men for meg er grensen 1. desember. Likevel står julekalenderen til André klar i stua. Den jo faktisk være klar før desember. Og han er svært fornøyd med at alle pakkene har samme form... 


På skolen skal ungene bake hvert sitt pepperkakehjerte som kalender. Vi trekker en elev hjer dag som får med seg hjertet hjem. På den måten blir det færre og færre hjerter mot jul og ferie :)


Derfor bakte jeg pepperkaker i dag! Jeg lagde store hjerter med mindre hjertehull inni, som jeg fulgte med bringebærdrops. Når dette smelter i ovnen, blir det fine "glass"vinduer!
Bente fikk meg ikke bare til å lage saue-cupcakes, men hun inspirerte meg til å lage pepperkake-lykt også. På samme måte som hjertene med bringebærdrops. Og den ble veldig fin!
Men skal jeg ikke ta fram flere juleting...














-bare klementiner og gløgg!

1 kommentar:

kari sa...

fine fine juleting:) Du er mega flink!

Lilypie Maternity tickers