lørdag 12. november 2011

Ikon i adresselinja!

Siden min tidligere Roomie lurer på hvordan man laget et ikon i adresselinja på hjemmesiden, dedikerer jeg dette innlegget til henne :) Ur wlcome, Casey! 


Ikonet vil også vises i listen over blogger
hvis det er noen som følger det du legger ut :)
Som her, hvor JEG er roomien til Casey!
- Gå til denne siden: http://www.favicon.cc/?action=icon_list&order_by_rating=1
- Finn den faviconen du vil ha og trykk på linken/navnet til den
- Nede på siden står det hvordan du legger den til siden din, du skal bruke den nederste koden av de to, der bildelinken allerede ligger i koden
- Gå så til bloggen din - utforming - rediger html og kopier inn koden rett under < head > som du finner langt oppe i html-koden.
- Trykk lagre.

Det vil gjerne ta litt tid før bildet kommer, til meg tok det veldig lang tid. Hvorfor vet jeg ikke, men vent å se litt om bildet dukker opp etterhvert.





Hell og løkke te dem som vil prøve seg! 

2 kommentarer:

-Kjersti sa...

Ååååh, tusen takk verdens beste Roomie <3

Mass sa...

Det er en skikkelig søt cupcake du har valgt deg!

Lilypie Maternity tickers