torsdag 10. november 2011

OS 5 suger livet av min iPhone!

Jeg fikk rimelig hetta da jeg våknet, helt av meg selv, og oppdaget at telefonen (min vekkerklokke) var uten strøm! KRISE! Klokka på badet viste 08.00, og jeg begynner på jobb et kvarter senere...Det tar 15 min å kjøre til jobb, så hvis jeg skulle reise med klær på, (noe jeg foretrekker) ville jeg bli for sen... Det ble jeg også. Svingte inn i skolegården akkurat idét det hadde ringt inn. Phew! Ungene merka ingenting, men jeg var stressa resten av dagen på grunn av den dårlige starten. Kjipt å begynne dagen med å våkne 30 min etter at man normalt pleier å være på jobb!

Hvordan kunne dette skje?! Mobilen min hadde mer enn 50% batteri igjen da jeg la meg kvelden før. Hm... Da dette skjedde TO ganger til, googlet jeg problemet. I forkant av batteriproblemene hadde jeg oppdatert programvaren på min iPhone, og jeg hadde derfor en mistanke om at det var denne OS5 som var kilden til problemet.

Fant en side som kom med en rekke forslag til hva som kan gjøres for å bedre batteritiden. Så nå gjenstår det bare å se om jeg våkner av telefonen eller meg selv i morgen... Link til siden finner du her.

Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers