lørdag 1. januar 2011

Dette er ikke en moteblogg...

For dere som leser bloggen min regelmessig, er det unødvendig å si det, men denne bloggen inneholder SVÆRT lite fashion.  Det er ikke fordi jeg ikke er opptatt av det, på ingen måte! Jeg er nokså glad i mote. Ikke på den måten at jeg kler meg i stygge designerklær, som ligger i en prisklasse langt over min plass i samfunnet... Ei eller at jeg tar på meg flagrete fjærplagg, som svever over catwalken i Amerika... Og tro det eller ei, men jeg saumfarer heller ikke nettsteder for å se hva som er "hot" eller "not".


Jeg tipper at jeg kanskje er litt under middels kjapp til å trykke nye moter til mitt bryst... Når jeg ser noe nytt innen klær, reagerer jeg som oftest med et grøss og tenker: "Gud! Hva i alle dager er det hun har tredd på seg?!?" Mens jeg vet innerst inne, at etter noen måneder, prøver jeg ivrig å få tak i det samme plagget. Jeg må bare bli litt vant til det først...


Men til jul fikk jeg noen lekre støvletter! Og jeg bare legge ut et bilde av dem! Fikk faktisk TO par! Det paret som var bestilt på nett kom nemlig ikke fram før jul.... Er jeg heldig eller??? 

Godt nytt fashion år peeps!

Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers