søndag 27. juni 2010

No pain, no gain!


I går kl 16.00, da sola skinte som besatt og varmegradene viste laaangt over 20, løp jeg 10 km. Jeg løp 1 mil midt i Tbg city. 


Dagen begynte med strålende sol og noen magiske timer utpå. Det var kl 16.00 helvetet begynte. Etter de første kilometerne tenkte jeg "Man! Dette orker jeg ikke!" Da 5 km var tilbakelagt og vi var ved mål/start, begynte runde nummer to! Jeg var sikker på at jeg skulle bryte, og lurte litt på om jeg bare skulle stoppe, men neida!! Jenta ga seg ikke, og heiv seg rundt på ny! 4 timer i sola først var sikkert ikke en genistrek, men du verden hvor deilig det var der og da. Drakk sikkert for lite vann også. 


Tønsbergs Blad fikk noen blinkskudd av andre deltakere, André i beste stil med shades og greier, Trane bak i løpetights... Men med min upåklagelige stil kunne TB med fordel vær litt mer strict på sensuren!





Jeg ser ihvertfall 
ikke sur ut da...





Lilypie Maternity tickers