søndag 6. juni 2010

♥ Sunkissed ♥

Deilig å kjenne på kroppen at man har tilbrakt noen timer i sola! Båtene er satt ut og sola er her! Yeeey! I dag blåste det litt, så det ble bare en superkjapp tur før verandaen frista mer... Jobber hardt for å få bort halterneckskillet jeg pådro meg forrige uke... 


I går var jeg en tur ute med Linda, det var koselig! Vi mista ikke hverandre en eneste gang, -incredible! Har kanskje noe med saken å gjøre at jeg ikke dro for å spise kebab... :) Har for vane å forsvinne da. Dessuten tok jeg det rimelig rolig, gadd ikke grøfta når det var meldt sol dagen etter! :) Møtte Randall ute også og vi var så tøffe i trynet at vi tok hverandre i hånda på å løpe mila om tre uker... jejeje.. 


Kjøpte meg forresten ny parfyme har om dagen.. Marc Jacobs... akkurat lært meg det navnet jeg.. Eller var det Marc Anthony? :P 

Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers