tirsdag 15. juni 2010

Pink lady?

ROSA?! JEG?!? Å nei, du... Det har aldri vært blant favorittene! Tror kanskje det skyldes mammas forrakt for fargen. Hun har aldri kledd oss opp i sukkersøte jenteklær, og vi har aldri hatt lyst til det heller. Ble derfor ganske overraska over meg selv da jeg gikk til innkjøp av en knæsjrosa Nixonklokke... (nå skal det nevnes at jeg kjøpte den på nettet og jeg trodde at fargen var fersken...) Klokka bruker jeg til stadighet, selv om jeg ikke har et eneste rosa plagg (hvis jeg ser bort fra den grå løpebuksa med rosa stripe).


Meeen, da feriepengene meldte sin ankomst på fredag var jeg ikke sen om å shoppe. Besøkte jo Hermanita i Tigerstaden, og det var veldig hyggelig. Første natta sov vi tre stk i senga hennes ,-veldig hyggelig! Det ble også tid til litt shopping...  Og nå har jeg altså gått hen og kjøpt meg to par sko i fargen ROSA! Er´e mulig?! Jeg klør meg i huet og prøver å forstå hva som har skjedd med meg... men blir ikke klokere. High heels´a falt jeg rett og slett bare pladask for og joggeskoa... vel, butikkdama mente jeg ikke kunne være så kresen og fin på det når jeg jogga... Hmphfr.. jajaja, er vel ikke heeelt enig der, men trengte noen nye joggesko, og de var best! Ræcersko! :D

Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers