onsdag 9. juni 2010

1 mil down, 1 to go!

Da er jeg godt inne i tredje 2 mils-uke... Deilig å sette seg mål man faktisk kan nå. Innsatsen er det ingenting å si på, ikke motivasjonen heller! Men kan ikke nekte for at jeg er rimelig oppgitt over resultatene. :( Skulle jo tro at flere uker med jogging ville bedre tiden. Hadde håpa at jeg skulle klare mila på nærmere 50 min, men det viser seg å være klin umulig! 1 mil=60 min Intet mer eller mindre... Så da har jeg igjen for at jeg var så tøff i trynet mot gutta på jobben i fjor... Lurer du på hvem som sitter med skjegget i postkassa? -thats me!

Men nå gleder jeg meg til helga! Skal nemlig inn til Hermanita :) Hun lokker med (VM og) ØL.. Liker ikke fotball, men er da sosial og glad i godt drikke!

Meeeen før jeg kan ta helga skal jeg ha elevene mine opp i norsk muntlig... Uæææ.. Krysser fingrene! De er flinke da!

Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers