tirsdag 1. juni 2010

Two decisions and a pic

Avgjørelse #1 Jeg drar ikke til Oslo neste skoleår. Føltes etisk feil å si opp en jobb jeg ikke engang har prøvd meg i, men tilbudet fra Brattås lokket mer... Så nå gleder jeg meg til å komme tilbake til gamle trakter! Men en avgjørelse fører jo bare til tusen andre, så en av tingene jeg må ta stilling til snart er: Kjøpe eller leie???


Avgjørelse #2 Løpe mila i Kristinaløpet eller ikke? Formen min er ikke akkurat til å skryte av... så er litt usikker, nå er det jo bare tre uker igjen også.. Uff.. melder meg kanskje på i dag... En ting er ganske sikkert: skal ikke løpe 5 km... 10 km eller ingenting!


Også var det bildet... Sjekk her a! Det er Guatemala City. Etter naturkatastrofen med jordsjelv og masse nedbør oppstår det av og til "synkehull"... Her har en treetasjes bygning sunket 60 meter ned i jorda! Sjukt!




1 kommentar:

-Kjersti sa...

Så du har bestemt deg? Så bra :)

Ser ikke bildet forresten...

Håper alt er bra med deg! KLEM

Lilypie Maternity tickers