onsdag 16. juni 2010

En ubehagelig opplevelse...

Det ekleste jeg kan forestille meg, hendte i dag... Jeg var ute på joggetur og ante fred og ingen fare, da kjente jeg plutselig at jeg hadde vann i øret. "Hm", tenkte jeg, "det var rart, hvorfor har jeg ikke oppdaga det før nå?" Jeg stoppa opp og rista på hodet, som man ofte gjør ved slike tilfeller. Vannet ville ikke ut, og etter litt mer jogging, begynte jeg å høre surkle-aktige lyder og det begynte å irritere meg. Da jeg stod helt stille kom lyden tilbake og en panikk fór gjennom kroppen, -jeg kom plutselig på en artikkel jeg hadde lest i avisen om ei jente som hadde hatt en edderkopp i øret!!  Hun hadde trodd det var væske... What?!? Jeg begynte å få det travelt med å finne ut av saken, og stakk fingeren inn for å sjekke. Men jeg var klar over den overgengende faren for at jeg kunne dytte det mulige insektet lenger inn i øret. Hva skulle jeg gjøre da? Fingeren fant ingenting og jeg var livredd for at jeg bare skulle få ut et bein eller en vinge som beviste det jeg fryktet: at jeg hadde resten av et dyr i øret. I praksis betyr jo det at jeg ville hatt et dyr inne i HUET!!! Jeg fant kjapt fram en finne og stakk den i øret, jeg prøvde å utligne som rakker´n og presset på utsiden av øret. Flaks for meg at det ikke var noen folk i nærheten, må ha sett noe desp ut der jeg sto. Etter en stund med stress og frustrasjon (og en dæsj redsel), fant jeg endelig ut av det... På pinnen som fungerte som en q-tip satt det en noe deformert maur-lignende flue Iiiuuuuuuk!.... Holdt nesten på å spy da jeg så den. Æsj, æsj, æsj!!!!

1 kommentar:

Mæssi sa...

Du er passe desperat når du bruker pinne som q-tip. Ser den. Fluer og mævr kan holde seg i natur'n!

Lilypie Maternity tickers