fredag 2. juli 2010

...og brikkene faller på plass!

Da sitter jeg igjen foran mac´en, fem dager og to mil etter forrige innlegg. Har akkurat kommet hjem fra mila (passende navn på en joggetur som faktisk er 1 mil) og ser ganske så sporty ut her jeg sitter. Svetten har enda ikke tørka, så jeg må vente litt med å hoppe i dusjen.

I motsetning til min kjære Cubavenninne Casey, skal jeg ikke legge ut noe bilde jeg tar med webcam... Jeg legger heller ut av en liten sjarmør, T-boy! I to dager har jeg passa Theo, mens foreldrene har vært på jobb. Han har oppført seg eksemplarisk og smiler hele tida! Men ville ikke sove noe særlig...  :) Ikke rart i det.. når tante svima var der! :P (klarte visst ikke å snu bildet...)

Ellers MÅ jeg jo bare fortelle av Kari eeeeendelig har kommet hjem! Vi hentet henne på Gardermoen på tirsdag og det var utrolig koselig å se henne igjen!

Har vært på en visning denne uka, ganske interessant, men ikke til prisantydning.. så da får vi se hva selger syns om budet mitt på mandag... Har heldigvis god tid på å finne en leilighet!

I morgen er det ølcup! Det braker vel løs fra 09.00-tida og uvisst hvor lenge vi holder ut... Meeen.. etter dagens treningsøkt kan jeg vaffal drikke litt øl i morgen. -håper på sol! Dette er fra 2008: Team Rednex

Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers