tirsdag 30. mars 2010

Pop art

Makan til produktiv jeg skulle værra i ferien da! Har sitti på jobben og retta nynorskstiler i to dager, redigert ferdig cubafilmen, setter straks igang med Flaffas bryllupsfilm og har laga kunst! Eeeeh, må man forresten være kunstner for å lage kunst? Jeg kaller det hva jeg vil, for sannheten er at jeg selv gjerne ville hatt det på veggen. Maleriet heter "Hermanita". For dere som har basic´en i spansk inne, burde det ringe en bjelle... -lillesøster. Og det er faktisk henne jeg har malt. I en litt yngre utgave vel og merke, men hun er like pen der som nå...  Pen nok til å værra værdame, det har jeg alltid sagt!

Jaja, da ble visst dett blogginnlegget dedikert til min kjære Hermanita som jobber i Tigerstaden i disse påskedager. Love ya sizta!! Besitos

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stålt!!!
så utrolig kult det bildet var da,flinka mi <3

Unknown sa...

Så fint det var! Flink du er ;p Det kunne jeg godt hatt på veggen også asså ;)

Hermanita sa...

Det var fint, Inga. Herremalla for et multitalent jeg har til søster! Love you! <3

Lilypie Maternity tickers