onsdag 17. mars 2010

-MacBook, snart helg, hvite joggesko og dansing på farmandstredet-


Overskriften oppsummerer status quo rimelig greit. Ukene og dagene flyr raskt avgårde, elevene har heldagsprøver og det er snart helg igjen! Partyløven Siri har invitert til kalas både fredag og lørdag, så jeg får se om jeg kanskje bidrar til sosialt samvær ihvertfall én av dagene... På lørdag skal showgruppa show'e off med salsa i Farmandstredet, vi håper på flere medlemmer og god stemning! Soooo...drar den nok ikke helt ned i grøfta på fredag...

Sola skinner og jeg er så glad.... -det er rett og slett bare på sin plass å sitere Jokke nå som sola har begynt å varme og eeeendelig smelte bort mye av snøen. En annen ting som slett ikke er feil, er hvite sneakers! Ble inspirert av Hermanita og fant fram mine kritthvite DC-joggiser fra loftet. Men etter én dag med dem på, skjønte jeg hvorfor de så veldig nye og ubrukte ut... det er fordi de er super uncomfy! :( Orker ikke ta dem på meg igjen... og det er jo litt synd når de er så fine...

Meeeen en bra ting som er verdt å nevne, er at jeg har fått meg MacBook! Så tataaa! Dette er dermed det første innlegget fra min hvite stolthet! *sukk* Så da begynner redigeringa av den 7 timer lange filmen som dokumenterer oppholdet til Las chicas más lindas på Cuba... Gled dere jenter!

1 kommentar:

Massi sa...

YES! Æ glær mæ!!

Lilypie Maternity tickers