søndag 28. mars 2010

Directed by Ingrid...

Eeeendeliiig er jeg ferdig med å redigere den laaange filmen fra Cuba! Lengden var opprinnelig på ca 7 timer, så det at den nå "bare" er 4,5 timer er jo råbra gjort av meg! Høy sensur-faktor der altså! Både av ting som ikke egner seg på film (kan jo hende man skal vise den til barnebarna en gang...), langtekkelige scener eller filmsnutter med mennesker og handlinger jeg allerede har glemt og ikke har noe stort behov for å huske igjen... Satt og lo godt for meg selv flere ganger og har lagt til passende kommentarer og musikk, så nå gleder jeg meg til at resten av "The fantastic four" får sett den! (-og evt andre som ikke var på Cuba sammen med oss...)

Ellers går jeg rundt og lurer litt på om jeg kanskje skal begynne med briller. Brukte jo linser en periode for en stund siden... Nå klør sikkert folk seg i huet, og jeg blamer dem ikke... Det er jo ikke noe i veien med synet mitt! Linsene jeg hadde var uten styrke, men med farge: brun. Og brillene har jeg rett og slett bare lyst på fordi jeg syns det er fint. Et annet spørsmål er jo seff om jeg kler briller... Tanken er at hvis jeg begynner med det til høsten, i ny jobb, kan jo folk tro at jeg trenger briller, og det er ingen som vil bli overraska over den lille make over´en...

3 kommentarer:

-Kjersti sa...

Oi, ferdig allerede? Dette har gått fort altså. Gleder meg til å se resultatet :):)

Anonym sa...

Gleder meg til å se,sitter klar med gotteposen allerede:)

Hermanita sa...

Hallo, ikke begynn med briller! Du er lærer, du strikker, og nå skal du begynne med briller...?!

Lilypie Maternity tickers