mandag 15. mars 2010

Tøy og bøy.... Pilates er ikke trening...

Må si at skuffelsen var stor da jeg troppet opp på treningssenteret i går, på en søndag (!), for å gymnastisere... Jeg var klar for å slite meg helt ut, bli gjennomvåt av svette og bygge muskler... som en kompensasjon for at jeg bare hadde trent to ganger den uka... Har faktisk gyldig grunn, foreldresamtaler tar tid, den tar faktisk av min dyrebare treningstid! Meeen, da jeg var klar for fult fres og max slit, oppdaget jeg at timen som begynte kl 16.00 var Pilates!!! OMG... Greit at streching er fint, men t-skjorta ble ikke fuktig engang! Så da var det rett opp i apparathallen for å bedrive litt ordentlig trening...

Men i dag! Ny uke, nye mulighter! Først stram opp, deretter step 2!! Gleder meg :) Og kanskje noen situps, sånn at jeg får tatt mine 1000 ukentlige...

Bør vel begynne å løpe ute snart også, snøen smelter om dagen og Kristinaløpet nærmer seg.. Men om jeg klarer mila på 50 min er usikkert  :S

3 kommentarer:

Hanna sa...

Det klarer du ;)

Inga sa...

Tja, værra med kanskje??

Massi sa...

1000 ukentlige situps? Du er gæren du!

Lilypie Maternity tickers