søndag 7. mars 2010

Booom, beibi!

Den siste uka har selvtilliten min fått et skikkelig powerboost! Onsdag var jeg på intervju i Tigerstaden, Oslos beste østkant, på stilling som lærer. Intervjuet ble åpnet med den gledelige nyheten om at jeg var én av over 150 søkere... wow! Overraskende nok ble jeg verken klam i henda eller skjelven i stemmen. Jeg satt confident som få i stolen min klar til å bli grilla i 50 minutter. Jeg serverte meg selv på sølvfat, uten å krydre det med riktige pedagogiske prinsipper eller forbilder. Jeg var meg selv, fra øverst til neders, fra innerst til ytterst. Det gode følelsen satt fortsatt i kroppen da jeg tok banen mot sentrum litt senere, og jeg kjente at jeg faktisk kanskje hadde litt lyst på jobben... Siden hele denne og neste uke skulle gå til intervjuer kunne jeg ikke regne med noe telefon før om ca 14 dager. Overaskelsen var derfor stor da jeg fikk tilbud om jobb dagen etter! Wow! Boom, beibi! Snakk om imponeringsevne da! Creds til meg for å gjøre et så usansynlig bra inntrykk at de velger å gi meg jobb før halvparten av intervjuene er gjennomført da! De vil virkelig ha meg...! Merker selv at jeg blir litt hoven og selvgod her nå, men det har jeg god grunn til!
Nå må man bare bestemme seg for om man skal takke ja til tilbudet eller ikke....

4 kommentarer:

-Kjersti sa...

Grattis med jobbtilbud :) Kom deg til Oslo, så blir vi nesten naboer :D

flaffa sa...

Stålt!! du er flinka:)

Mass sa...

Jeg stemmer jaaaa! :)

Anne-Mette sa...

Så bra Ingrid:)...bortsett fra at du flytter herfra. Hadde alle lærere vært like flinke som deg, så hadde det ikke vært farlig å gått på skolen du

Lilypie Maternity tickers