fredag 2. april 2010

Knitting machine! -kall meg gjerne nerd....

-men jeg er i såfall en strikkenerd! Sånn er det å jobbe nattevakt, rettebunken kaller, men strikketøyet frister mer! Så da sitter jeg her da.. og strikker nok et pledd. Både Theo og Ludvig har fått hvert sitt i "Velkommen til verden-gave", så da får vi se hvem som blir den heldige denne gang... Men er ganske fornøyd med flettemønsteret! Lært det av min makker på jobb, -Bente har strikke-skillz!
I morgen skal det handles inn flere lerreter, det betyr mer pop art!! André, som skal ha de to jeg har malt til nå, er veldig fornøyd og vil ha flere. Flaffa bestilte faktisk et stort bilde i dag også! Dette får meg til å lure på om jeg skal begynne å ta opp bestillinger fra flere... go bigger liksom... :) Får se om etterspørselen er der da, og vurdere en passende pris. Det tar jo tiiiid.

Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers