lørdag 24. april 2010

sol, maling, besøk og ut :)

Da er det helg og sooool! Kidsa er på besøk og vi har vært på stranda og tatt bilder. Jenter med spenst! I går spiste vi knallgod italiensk is på Paradis :)    

I kveld blir det en tur på byen.. Har vel ikke sett "Tønsberg by night" siden Randall lurte i meg noe utenlandsk humbug... og det begynner å bli noen måneder siden! Gleder meg faktisk litt, kjøpt meg noen nye klær og vurdere noen sko som kanskje kan bli litt i kaldeste laget, men du verden så fine!!!

Vors med hermanita og Randall (gir han en sjanse til...), hvor Mari og Ola også skal bli med! FUN!

I går spiste jeg knallgod biff m/ tilbehør hos Flaffa mi. Nam!! Deretter inviterte vi oss selv til Eirill, der var Mari også. En koselig kveld! Eirill drev knallhard propaganda for Hemsedal neste helg... En dal full av hotte gutter.. DET var trekkplasteret.. Jeg gleder meg vel heller til Big Bang :) Leif maser også, så vi får se om det ikke blir dalen te helga!

Har gjort ferdig et nytt bilde som har fått navnet "Søstre". Ganske så fornøyd med resultatet, men det tok laaaang tid! 

Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers