søndag 2. mai 2010

Eeeelsker mai!

Jeg har en favorittårstid...-det er ikke våren... men pretty close! Ihvertfall MAI! Ble litt grepet av nostalgi da jeg hang opp det flotte norske flagget vårt 1.mai. Men må faktisk innrømme at jeg ikke er særlig begeistret over korset i midten. Jeg liker fargene, men har lite til overs for at Norge ikke er en sekulær stat. Det kristne symbolet i det "norskeste" som finnes... Det ødelegger litt av det patriotiske... men men.. tviler på at jeg får mange signaturer hvis jeg hadde starta en underskriftskampanje for å "avkristne" det tradisjonsrike flagget vårt.


Har vært litt produktiv i helga også. Finnet ut at jeg må male noe annet enn portretter, så det neste motivet ble litt "old school", happy 80´s!


Sommern er derimot den årstiden jeg digger mest! Og sommern 2010, blir om mulig enda bedre enn sommeren 2009.... <3 Krysser fingrene for at det blir sweet stemning med krabbefiske, utpå, vannfun, festivaler, utepils, vinkvelder og hyggelige mennesker. Et stort pluss for oss her hjemme er jo at Karita kommer tilbake til Norge!! Hurra, hurra, hurraaaa!!

Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers