torsdag 20. mai 2010

Someone, please give me a plastic bag!

Har heldigvis to flotte foreldre som støtter meg i de valgene jeg tar. De er glade i meg uansett. ♥ ♥ Og i går fikk jeg en nydelig Calla (yndlingsblomsten!!) Thanx! Så da kan jeg vel drøye det litt med den plastikkposen...
Lar meg forføre av strålende sol og perfect joggevær... Derfor er jeg så tøff i trynet at jeg har satt meg noen nye mål som gjelder fra denne uka og ut sommeren. Jeg skal jogge minimum 2 mil i uka i tillegg til annen trening som aerobic, step osv. Og minimum 1000 situps i uka. Jogga (enkelte vil kanskje kalle det lunting) runden på 8,5 km i dag og brukte ca 55 minutter. Kan skylde på hold og en elendig form for det dårlige resultatet, men dropper det. Bare en ting å gjøre: Prøve å finne formen igjen og trene enda mere!! Slutt å syt, begynn å nyt!!

Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers