mandag 24. mai 2010

Running and tanning!

For meg betyr mandag: NY uke NYE muligheter! Er ganske fornøyd meg forrige ukes trening: 2,3 mil og styrke. Og en hævv (ja, det skrives faktisk sånn!) med digge smoothies som mamma skal ha creds for å ha laga. 
Mixa meg faktisk en sjæl etter fredagens økt, med cantalupemelon, honningmelon, banan og sitron. Knallgod!

Hadde en smooth overgang fra søndag tiul mandag hos CubaMari med Casey på besøk også. Koselig! Godjenter! Ørlite granne misunnelig på Mari som snart skal til Havana igjen.... meeen har sendt med en stor bag med klær til kjentfolk der borte! (...fikk endelig rydda litt i skapet!)

Litt blanda følelser over skillet jeg har pådratt meg… Er jo i utgangspunktet ikke særlig fan av skille, men da ser jeg jo faktisk at sola tar! Og hva er det? Jo, det er BRA! 

Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers