mandag 5. april 2010

Produktivitet er ikke å forakte...

Produktiv dag! Tross i at jeg stod opp i seineste laget... Da jeg åpna øya var klokka nesten ett! Jeg skylder på en rekke nattevakter og sent besøk, for at jeg ikke var oppe og hoppet rundt 10.00 som jeg pleier... Etter en hyggelig "frokost" satt jeg meg ned med strikketøyet og er meget fornøyd med resultatet. O'store mamma (min guru når det gjelder håndverk og andre store spm i livet) lærte meg å hekle også, så teppet ble riktig så fint! Er ikke heeelt ferig enda da... Men har oppdaget at hekling også er gøy! (jada...nerd...-I know)

Nå har jeg er deig til heving, -lager ciabatta. Du verden, så mye jeg skulle få gjort denne påska! I morgen er det straka vegen til byen for å handle mer garn og flere lerreter! Er spent på de neste bildene, -har fått en bestilling fra Casey, så det gleder jeg meg til å begynne på!

Må bare skryte litt til av mamman min: Hun vasket bilen min heeelt uoppfordret i går! (-og det er ikke første gangen) Dessuten kjører hun til jobben min hvis jeg har glemt matpakka. Disse tingene topper selvfølgelig ikke at hun måket fram bilen min flere ganger i vinter... I <3 my mum!

Mamma rocker!

Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers