søndag 2. oktober 2011

Utstilling og hjemmeside!

På fredag tok jeg turen til Bø (i Sommarland) med 14 av mine bilder. Min søte Hermanita jobber på Meieri smuget café, og hun hadde fikset det slik at jeg kunne ha salgsutstilling der en måneds tid. Weeee! Moro!


Krysser fingrene for at det blir noen utstillinger i Tønsberg etterhvert også :)





















Jeg jobber også med en hjemmeside med denne andressen: www.senoritamontana.com Domenet er bestilt, men sida er ikke helt oppe og går enda... ville ikke ha en blogg.no eller blogspot.no adresse. Fått tilbakemeldinger om at egen side på FB ikke holder (trodde alle hadde Face nå jeg...) 




-hva tycks?

3 kommentarer:

kari sa...

wow, høres bra ut! :)

Mass sa...

Me gusta mucho!

Gammelt og nytt sa...

Du er så flink=0)Håper du får stilt ut i tønsberg også=0)vil se.

Lilypie Maternity tickers