lørdag 24. september 2011

♡ 6mnd sammen ♡

Jada, SÅ forelska er jeg fortsatt! Og det skal man vel være når det bare har gått 6 mnder :) (selv om det strengt talt har gått en del mer enn det... -off the record...) 


På den store dagen stod det en STOR pakke og ventet på meg etter jobb (-i julepapir...)! Det stod at det var fra nissen..., men så dum er jeg ikke! Kjente igjen skrifta med én gang, og vet jo at julemannen ikke finnes for real :) Men det stod at den skulle åpnes samme dag, så da venta jeg ikke til det ble desember og jul, men reiv av papiret! 


Og inni pakka var det noe som falt i smak! Nemlig superfine-digge-kule treningssko!! Weee! Noen er glad i meg, -og det er ikke julenissen, men kjæresten min! ...og han liker tydeligvis at jeg trener -skjønte den :)


Kjæresten min 
-er den sterkeste jeg vet om
-har myke og varme hender
-ler ofte og gjør meg glad
-gir meg fotmassasje hver søndag
-er den beste å våkne opp med hver dag 




                       ♡ ♥ ♡ ♥ 
        I LOVE YOU OPTIMUS PRIME
Lilypie Maternity tickers