fredag 21. oktober 2011

Wine-time...

Akkurat nå skulle jeg helst slappet av på sofaen ved siden av min kjære. Med strikketøy i henda, fyr på peisen og treliteren i umiddelbar nærhet.  Høsten er tid for innekos under et varmt pledd, med stearinlys, kos og hygge! Istedet er jeg på jobb og holder helse-Norge i gang... Da er det godt å tenke på at peiskos med rødvin og kjæreste er like mye hverdag som helg <3 


Våre favoritter:


Da vi begynte med papp, var det denne
som holdt oss med selskap en lang stund.
Vi trodde også en stund at Doppio Passo var den beste... 

Gleden var STOR da vi oppdaget at
Falling Feather også fantes i treliter! Weeee!

Da Vinmonopolet tok inn denne nye vinen, måtte vi selvsagt prøve den!
Og heldigvis viste det seg at det fine navnet matchet den gode vinen.
En ny favoritt?
Tydeligvis er jeg ikke overbegeistra for syre... Og siden jeg ikke aner hvordan man beskriver viner, bruker jeg her ord som andre har brukt om disse vinene. De er visst tørre & fruktige, og de har middels fylde. For meg blir alle disse fine ordene erstattet med ett: god
-Hvordan var vinen?
-Den var god.

Funker for meg. 
-Gleder meg til mandag, da er det peis, kjæreste, vin, stearinlys og kos! <3





Meget passende at jeg jobber på en avrusningsklinikk og blogger om vin btw...

Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers