onsdag 6. oktober 2010

HEISAtur til London!

Har vel akkurat kommet meg igjen etter en utrolig flott jentetur til London. Det var ei guds løkke at det var høstferie da vi kom tebake, for jeg var sliiiten! :) Moro hadde vi det, det ble mye shopping, tur ut og mye latter!! Reiselederne hardde gjort en god jobb og jentene var fornøyde, så nå gjenstår det å se om turen blir like bra neste gang!

Vi bodde på et helt greit hostell og reiste med Ryanair fra Torp. 2500,-/person for fly og overnatting er ikke gæærn´t! Da kunne man bla bruke penger på: FETE Nike airmax sneakers, FIN roxy klokke, LEKRE pulsvanter og en MORSOM vinterlue.

For ikke å glemme den VAKRE krukka jeg fant! Aner ikke hva jeg skal ha oppe i den... men én ting er sikkert! Den passer UTMERKET med min nyinnkjøpte pelslampe(!?)!!

1 kommentar:

Hermanita sa...

What?! Med unntak av den fine (?) skjermen, ligner den merkelig mye på en lampe jeg har gått å siklet på.. Da har vi visst litt lik smak likevel da?!

Lilypie Maternity tickers