mandag 27. september 2010

Life is a good place!

Helga har vært fantastisk! Den startet hos med x-factor m/vin hos en kollega. Vi måtte jo se at Vegard i Post 4 kom videre! Weee! Fun!

Lørdagen vant Nøtterøy håndball 28-14 over Lillestrøm, bra kamp! Deretter var det vin og middag. En sweet, roolig kveld,-deilig! Fant en ny rødvin som funker bra :)

Søndagen kom Eira, Kalle Trym og Adele på besøk. Det var veldig hyggelig. De benyttet anledningen til å dra på en katteutstilling som var i Eikhallen... Katteeiere er SÆRE folk! Tenkte vel egentlig at min kjære søster ikke lenger var "en av dem", siden hun ikke har katter lenger... Men der måtte jeg tro om igjen! De har nemlig planlagt å anskaffe seg katter igjen når kidsa er voksne.. jaja.. JEG følte meg ihvertfall rimelig malplassert der.. mellom kattebur, plysjsenger og stygge sløyfer....

Jeg som er sååå glad i dyr... jeeeeei!

2 kommentarer:

Massi sa...

Haha!! Ja, du som eeelsker dyr! Moro!

Er forresten strålende fornøyd med nytt blogginnlegg fra din kant! :)

-Kjersti sa...

Haha, jeg ser det for meg! Ingrid i sitt rette element:)

Lilypie Maternity tickers