tirsdag 14. september 2010

I keep on falling...

-and it hurts!

Begynner å lure på min egen balanse. Har jo tidligere ansett den for å være god... i mine yngre dager turna jeg til stadighet på bommen uten de største fallene. Men NÅ, i en alder av 26 og et halvt, klarer jeg ikke engang å manøvrere meg ned en trapp uten å slå meg gul og blå... Har noen fin-fine blåmerker fra Heges koselig leilighet i Porsgrunn city. Overraskelsen var derfor ikke særlig stor da jeg gikk hen og tryna på moppa! Er´e mulig?!? Skrubbsår på knærne, en blå og forslått albue, og en lite fin hofte... Jammen godt ingen så meg. Det hadde vært flaut! Scooteren pådro seg noen skraper også... liker ikke svinger med grus...

2 kommentarer:

Massi sa...

Jeg er bare glad du ikke slo ut alle tenna og slo inn panna jeg. Skrubbsår, gul og blå kropp får'n tåle og en oppskrapa moppis, så lenge du er hel!
Suss og klem

Hermanita sa...

Hørtes ikke godt ut :(

Jeg ler hvis du tror du er 26 og et halvt år.

Lilypie Maternity tickers