torsdag 26. august 2010

missing box....

DA er jeg eeendelig på plass i min nye crib! De fleste av tingene er på plass også. I dag har jeg levd en uke med et rimelig beskjedent utstyrt kjøkken. Én teskje, to kniver og en gaffel betyr oppvask etter hvert måltid, men det betyr også lite rot. Etter å ha henta en haug med ting hos Eirill (TAKK!!), var jeg sikker på at bestikkskuffen endelig skulle få en oppgradering... Men det har ikke skjedd, istedenfor sitter jeg og klør meg i huet og lurer på hvor i all verden alle glass og alt bestikk gjemmer seg... Blir en tur på IKEA i morgen!
Har hatt noen besøk allerede, koselig!! Vil ha mer! :)

2 kommentarer:

Roomie sa...

Gratulerer så mye med crib! Hvor er dette hen da? Alt bra ellers? løvhøgs

Mass sa...

Jeg vil ha flere blogginnlegg!
Suss og kos.

Lilypie Maternity tickers