søndag 8. august 2010

Oddsen på min side!

Yes, det stemmer! Vanligvis tenker man "Uff, det er typisk meg å ha sånn uflaks!" Men med positiv innstilling kan det faktisk endres! Nå skal ikke jeg påstå at man får fint vær med knall sol av å tenke positive tanker, men det er ikke så veldig langt fra sannheten.

Har jobba mesteparten av "ferien", og det har vært helt greit med denne tullesommeren som har vært. :) Da jeg eeendelig hadde en fridag midt i uka, titta sola fram og varmet kroppen min heeele dagen! Fikk faktisk tatt årets første bad!

Hanne Mari hadde fått seg ny båt, så vi var utpå hele dagen. DIGG

Så kom helga etter to regnfulle dager på jobb. Lørdag og søndag med SOL!!!! Så da sier jeg det igjen!! Life is good if you believe in karma!!! <3

Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers