torsdag 19. august 2010

La casa de Señorita Montaña

Da er jeg straks klar for første natta i ny leilighet! :) Hadde koselig besøk av Mari og mr Wahl tidligere i kveld. Hadde ikke noe særlig å by på... Alt av kjøkkenutstyr står nemlig på loftet til Eirill... Der har det fått lov til å stå i ca to år... Snille Eirill! Saken er bare den at hun er på ferie og kommer ikke hjem før neste uke. Det betyr at jeg ikke har glass, gryter eller tallerker... Hm. Har lånt en kniv, gaffel og t-skje av mame og pape, så jeg klarer meg FIIIINT! Er jo ikke tapt bak en vogn heller :P Og litt spesielt at det eneste jeg kan by på er kindersjokolade, øl og baileys.. Hm, velger å ikke kommentere eller prøve å bortforklare. Grunnen til at jeg skriver er fordi jeg har flytta for meg selv...-igjen! Weeee! 

Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers