søndag 31. oktober 2010

Bil? Ikke bil? (les: to be, not to be?)

Uff.. ikke mer enn to måneder skulle det gå før jeg seriøst begynte å tenke på å anskaffe meg bil igjen... sukk... Vet ikke om det er de lange dagene med foreldresamtaler, temperaturen, regnet eller misnøyen med å ta buss som veier tyngst, men har veeeldig lyst på en bil ihvertfall... Har lånt bil i nesten en uke nå, og det er sjukt digg!

Lista for anskaffelse av bil:
-halvering av tid til og fra jobb (noe som gjør at jeg kan rekke trening etter jobb!)
-fleksibilitet
-varme
-muligheter for å jobbe ekstravakter i psykiatrien
-lettere å handle (ikke shopping, men handle)

noen av punktene virker kanskje litt tynne... men da må jeg bare informere om at det nest nederste punktet veier fryktelig tungt! Jeg vet at det å ha bil betyr utgifter, men: Jeg får jo inntekter ved å jobbe i psykiatrien hvis jeg har bil og mulighet for å komme meg på jobb...

Uansett angrer jeg ikke på at jeg fikk solgt hævven... den måtte kastet uansett... jeg vil ha en fra 2000 eller nyere, med rumpevarmer og utendørs temperaturmåler.


Trenger kanskje ikke en  fancy bil... med dører som går oppover som vinger. Men noe som kan minne om Transformers hadde vært fint! Har dessuten en bubblehead som trenger et dashbord!

Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers