fredag 22. oktober 2010

Scary, spennende eller bare tilfeldig?

Ja, hvor skal jeg begynne?


*Tror jeg begynner med lørdagen, som var bursdagsfeiringen min. Ann-Helén som har varme hender, fortalte meg at det var mye aktivitet i leiligheten min. Jeg så nok ut som et spørsmålstegn, så hun begynte å forklare at det var mye energi hos meg. -av det positive slaget, vel og merke. Hun viste meg små mønstrete rundinger som digitalkameraet hennes hadde fanget opp. Da hun hadde vært på et kurs for å komme i kontakt med folk på den andre siden, hadde hun opplevd nettopp dette. De tok bilder med én gang de kom..-ingen mønstrete rundinger. Da de hadde begynt med spiritisme (påkalt ånder), dukket det opp masse mønstrete rundinger på digitalkamraene... Jeg prøvde å bortforklare dette med støv (skal ikke nekte for at det kan befinne seg noen støvkorn hos meg...), men det avviste Ann-Helén lett... 


*Jeg visste ikke hva jeg skulle tro, men fortalte henne at jeg ofte hørte lyder i leiligheten min. Av og til når jeg er på badet eller soverommet, høres det ut som det er noen i stua mi (men jeg har forklart meg selv at dette kommer av at det er lytt her).


*Som tidligere nevnt, var jeg hos aurategner Ulla Gam i går. Overraskende stemte veldig  mye av det hun fortalte meg... Hun fortalte bla. at jeg ikke var sikker på hva jeg skulle tro på. (Da jeg var der, trodde jeg hun mente religiøst...) Hun mente jeg burde se på Colin Fry på kanal FEM i går kveld. Han (Colin) har kontakt med folk på den andre siden, og hun mente dette var et bra program.


*Jeg så faktisk på Colin Fry i går. Der ville han ha kontakt med en person som hadde sett bestefaren sin etter at han hadde gått bort. Ei ung jente rakk opp hånda og fortalte at hun ved flere anledninger hadde sett bestefaren etter sin død. Bla. rett før hun skulle legge seg. Da Colin Fry skulle henvende seg til moren til denne jenta, så jeg til min forbauselse at det var selgeren til leiligheten min!! Oh My God! Det betyr jo at datteren hennes så bestefaren sin i MIN leilighet!


*HVORDAN i all verden kunne Ulla vite at selgeren til min leilighet skulle på Colin Fry??


SCARY, SPENNENDE eller bare TILFELDIG?

2 kommentarer:

Mass sa...

Scary. Jeg blir uvel av sånt. Selv her i Palestina.

VitenWahl sa...

Tilfeldig.

Lilypie Maternity tickers