mandag 1. februar 2010

Boblis?!?

Hm... med bitende kulde og en hverdag som er cold as ice, har jeg faktisk tenkt litt på å anskaffe meg en boblejakke. Den satt ganske langt inne og jeg er fortsatt ikke overbevist, men du verden hvor misunnelig jeg er på alle der ute som har polstra seg godt inn i en varm dyne/boblejakke... Men herregud å dyrt det er! Og jeg som har null penger om dagen, har ikke råd til noe som helst... så da gikk mamma opp på loftet for å se hva vi hadde! Og tror du ikke hu fant to stykker?? Skulle ønske det var litt mer lengde på dem, for jeg ser VIRKELIG ut som en kule med jakka på... Beina ser jo til gjengjeld ganske slanke og smekre ut da.. men det er ikke der kompleksene ligger fra før... magen forsvinner ikke akkurat i jakka, og det hjelper ikke at man er like feit sidelengs som forfra.. du verden så sjarmerende...
Litt fornøyd...Varme jakka!

Ingrid aka. "Kula" er ikke like fornøyd i profil... Who can blame her?
"How u doin'...?"

Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers