onsdag 18. april 2012

ℒ ife is a good place! ♥


Warning: Dette blogginnlegget inneholder klissete, rosa selvskryt av hvordan jeg har det om dagen. Noen dager er jeg mer forelska og fornøyd enn andre, og i dag er en sånn dag. Har nemlig hørt hjerteslagene til krabaten som stuper kråke i magen min. So here it comes: 

De siste to årene har vært en eneste opptur for meg! Ting har heldigvis bedret seg litt etter litt fra å være singel, hjemmeboende og uten fast jobb...  Det var en tilværelse som ikke var så tilfredstillende.

Etter mye hardt arbeid fikk jeg eeendelig nok egenkapital til å kjøpe meg en leilighet! Rett etter det kom den faste jobben. Noen måneder senere ble den sterke mannen jeg ville ha, min. Kort tid etter ble vi samboere. Da vi fant ut at vi ville bli foreldre, tok det ikke lang tid før vi hørte den fantastiske lyden av mini sine hjerteslag på ultralyd. Den ene leiligheten er nå solgt og vi ser oss etter hus. 

I oktober kommer klumpen som vi gleder oss til å hilse på!

ℒ ife is good

www.tickerclub.com.png

1 kommentar:

Mass sa...

Fantatisk!!

Lilypie Maternity tickers