mandag 30. april 2012

I love my home and my coffee.

Stadig nye prosjekter på gang. Jeg her egentlig lenge hatt lyst på sånne store tre- eller mur-bokstaver som man kan sette sammen til fine ord, og bruke som pynt. Jeg er jo ikke veldig glad i nips og snurrepipperier (som samler støv), men noe vil jeg jo ha.

Hadde egentlig tenkt på ordene KOS, HJEM eller A&I, men til slutt falt valget på HOME. Litt american, men det får gå! Ville ikke ha vanlige bokstaver som alle andre har, derfor fant jeg ut at jeg kunne dekke bokstavene med kaffebønner! Er veldig fornøyd med ideen, og etter at H'en er ferdig, tror jeg resultatet kan bli bra!

Det tok litt lenger tid enn antatt, og måtte visst bruke litt mer limpistollim også... Så nå skal jeg ut handle mer!

Det beste med ideen, er at det lukter deilig kaffe i hjemmet vårt:)

Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers