søndag 5. februar 2012

Evakueringssklia til SAS er nå testet!

Jaja, da tok turen til Copenhagen Fashion Week en uventet vending! Idét flymotoren satte i for fullt til 'take off', hørte vi et smell. Det er sjelden smell har noe å gjøre på fly. Jeg tenkte umiddelbart at det ene dekket hadde punktert. Da kabinen begynte å fylles med illeluktende røyk, skjønte jeg at det var feil. Da alarmen begynte å ule, alle nødutganger ble åpnet, og flyvertinnene ropte at vi måtte komme oss kjapt ut, begynte folk å få småpanikk... Unger hylte og voksne presset for å komme seg ut. Vi fikk beskjed om å la alt ligge igjen og forte oss ut. Plutselig ble Hermanita dratt bort fra meg og dyttet ned i en annen nødsklie enn den jeg skulle ta. Det var ikke så gøy. Hermanita min. Da alle var vel ute, måtte vi et stykke bort fra flyet. I 10 minusgrader og vind, hoppet vi for å holde varmen. Heldigvis ble vi raskt hentet med buss og kjørt tilbake terminalbygget. Så her sitter vi: uten baggasje, pass eller penger... Kun mobilen som tidsfordriv til vi får nytt fly.
Men hey: har jo blogg app på telefonen! Og det Hanna syns var viktigst: Mette Marit og Haakon var på samme fly!!

1 kommentar:

-Kjersti sa...

Æh, skummelt! Men hvilket ypperlig tidspunkt for å bli kjent med kronprinsparet.

Lilypie Maternity tickers