fredag 2. desember 2011

Liljer for alltid...


Om mamma HATER tattoveringer,
så liker hun ihvertfall liljer...
Forrige uke gjorde jeg en investering. Jeg har betalt noen tusenlapper for et permanent smykke på min egen kropp.

Tre fine liljer har jeg nå på siden av magen. Jeg kunne selvfølgelig vispa sammen en god forklaring på hva de symboliserer, og hvor viktig det var for meg å ta akkurat dette... -men det skal jeg ikke. Men det finnes en grunn til at jeg har tattovert tre liljer på siden: Jeg syns de er fine.

Tok den hos Arne Blom på studio Z, og er svært fornøyd både med senteret og tattovøren. Thanx!

2 kommentarer:

kari sa...

fine:)

Christian T sa...

Maybe because of the tres hermanas? ;)

Fin var den hvertfall.. Kan anbefale tattovøren altså, vi skal selv ta tattoo nå etter jul ;)

Lilypie Maternity tickers