onsdag 18. mai 2011

Løp for livet

Jeg har meldt meg på Oslo Maraton i september. Halv distanse, dvs 2 mil og 1 kilometer. Det er dobbelt så langt som jeg noengang har løpt før. Men jeg vet jeg kan klare det. Jeg klarer det jeg vil. Så lenge jeg er frisk, skal ingenting stoppe meg for å nå målene jeg setter meg. Men det er desverre ikke alle som er friske. Derfor var jeg i blodbanken for å gi blod i dag. Jeg betalte også mer for startkontigenten på Oslo Maraton. Disse pengene går til Aktiv mot kreft.


Jeg er ingen helgen, og jeg prøver ikke å skryte av de gode gjerningene jeg gjør. Jeg prøver derimot å inspirere andre til å ta et grep om eget liv. Løp hvis du kan! Ikke alle har de samme mulighetene som deg. 


Jeg er frisk, derfor løper jeg.





Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers