fredag 13. juli 2012

Mmmmm.... ØL!

Hvor kjipt det enn høres ut, har jeg ingen cravings under graviditeten. Jeg har ingen trang til å knaske isbiter, spise murpuss eller suge på avispapir... Vin og kaffe har jeg ikke lenger lyst på, så behovene reguleres nok ut fra hva jeg kan og bør spise... Men øl har jeg mer lyst på enn tidligere... Da hjelper det ikke særlig at den vordnende far koser seg med en halvliter noen kvelder i uka. Lykken var derimot stor da jeg fant ut at Carlsberg har et meget bra alkoholfritt alternativ! Yey! Da kan jeg kose meg med øl og grilling i sommer:) weee!

2 kommentarer:

Gina Limseth sa...

Carlsbergen har faktisk en ørliten prosentdel med alkohol, 0.3 eller 05% eller noe..Aner ikke jeg da hvor nøye man må være, men husker at jeg måtte gi beskjed til gjester når jeg jobba på brygga om at de måtte bli sittende litt hvis de skulle ut å kjøre....

Señorita Montaña sa...

Ja, så det. 0,3% Men folk sier jo at man kan ta seg et par vinglass uten stress... Så da tok jeg en "alkoholfri" øl. :) Faren din har ikke kontakta meg enda...

Lilypie Maternity tickers