torsdag 5. januar 2012

Trening...

-er av og til et ork, og sånn var det å går! Etter middag inntok jeg sofaen med strikketøyet, og da er det jammen vanskelig å komme seg opp igjen! 17:53 bråbestemte jeg meg for å dra på bodypump som begynte sju minutter etter. Spratt inn i treningstøyet og føyk opp på Spenst. Rakk timen akkurat!

Misnøyen var derfor STOR da brannalarmen gikk etter ti minutter! Utenfor hutrende, da brannbilene kom,fikk vi beskjed om at det faktisk var brann i andre enden av bygget.. Vi fikk ikke lov til å gå inn igjen, og ingen visste hvor lenge vi måtte stå ute i minusgradene... Da var jeg rimelig glad for at jeg hadde tatt med meg tingene ut! Så bar det hjem for å trene seg ferdig der.

Kom på en glimrende idé, -lage vafler! Weeee:) ble litt skuffa da jeg fant ut at vaffaljernet er i leiligheten vi leier ut:( da ble det sveler istedenfor!

Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers