onsdag 18. januar 2012

Trekk til iPaden

Litt for stor før den toves på 60 grader

Jada, det går an å lage trekk til så mangt! Da min kjære begynte å bruke trekkene til tennbrikettene rundt iPaden når han dro på reise, skjønte jeg at noe måtte gjøres! Ærlig talt: man bruker da ikke de trekkene til iPaden sin?!

Da en kollega viste meg trekket hun hadde strikket i mariusmønster, var jeg ikke sen om å kjøpe passende garn. Noen vil kanskje påstå at jeg kunne prukt noe av det jeg har fra før, men måtte kjøpe nytt :) Uansett, trekket skulle toves, slik at det ble tykkere og mer robust enn vanlig strikket.

Arne eller Carlos... husker i forskjell.
"A happy knitting homo" er det ihvertfall :) Flinke!
Mariusmønsteret




Nå er trekket i vaskemaskinen. Det var fortsatt litt for stort etter én toving på 60 grader, så jeg kjører det en gang til :) Så skal det sys sammen i bunn og ha glidelås i toppen. Det neste prosjektet er trekk i Arne og Carlos sitt Space Invaders-mønster. Inspirert av 90-tallets enkle datagrafikk.

Jeg går for fargene grå, mørkegrå og natur. Blir så fint atte!

Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers