torsdag 2. august 2012

Baby boxes for free!


Begge pakkene var innholdsrike, men Apotek1 mest rause!
mammanett.no er det tips til en rekke sider hvor man kan registrere seg og få gratisprøver på forskjellige ting. I dag hentet jeg to sånne pakker, en på Apotek1 og den neste på VitusApotek. Og se bare hvor mye vår lille Sara har fått 2 måneder før vi får hilse på henne:)


-tåteflaske
-smokker
-body
-bleier
-våtservietter
-rangle
-div babysåper
-kremer
-ammeinnlegg
-til og med en deo til pappan!


Body, såper, kremer, bleiepakker, smokker, tåteflaske,
og diverse andre prøver...
Her er link til alle gratispakkene du kan få!

Jeg registrerte meg også på Barnas Hus for å få en gratis bleiebøtte fra AngelCare. Har hørt litt forskjellig om å bruke bleiebøtte, men jeg gir det et forsøk. Kan jo ikke skade når det er gratis! :) Brukte noen penger da jeg var innom Barnas Hus for å hente den da... pytt, pytt.. :)
Nå er stelleveska godt stappa, trenger bare et stellebord!

Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers