torsdag 21. april 2011

Not yet a bride...

Selv om det kan se sånn ut på bildene, er jeg ikke gift. 
Jeg var innom en brudesalong, og raska med meg en kjole forrige torsdag. På et kvarter hadde jeg prøvd tre forskjellige kjoler og valgt meg ut èn. Mye av grunnen til den over snittet raske avgjørelsen, var 1: servicen jeg fikk i butikken. Det var lett å bestemme seg for at den ordentlige brudekjolen ikke skulle handles der...  2: jeg skulle ikke gifte meg på ekte... Bruker kanskje mer enn et kvarter på å finne drønnekjolen... Men KJOLEN var fin. Den var enkel, hvit og skulle snart på tur med danskebåten. Jeg liker nemlig å slå to fluer i en smekk. Derfor var det ikke feil å kombinere besøket hos Elise med urban brudephoto-shoot i Aalborgs gater. 

Jeg fikk dekket eksponeringsbehovet mitt for en stund framover, og selvtilliten fikk seg en real boost etter alle tilbakemeldingene i den flotte kjolen. Men jeg må ærlig innrømme at jeg ble rimelig overrasket over responsen... Det burde lyst: "She's taken!" av den hvite kjolen... Men nei, jeg opplevde å bli sjekka opp av danske sjarmører. Dette gjorde imidlertid photo shooten enklere for oss. Det var nemlig flere som ønsket å hjelpe de norske ungmø'ene i nød.

En sjarmerende Vagabond som luktet sprit og hadde rød nese poserte villig... (-uten å bli spurt selvfølgelig. Han insisterte.) En velkledd Jack&Jones mann løftet bruden villig opp, blant jeans og andre klesplagg... Vi hadde en morsom og utradisjonell dag, som endte (uten brudekjole, vel og merke) med vin i Jomfru Anes gade.

Tre svært fornøyde jenter, som ikke har vært i Aalborg for siste gang. Ei heller har de tatt sine siste brudebilder...

Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers