mandag 7. mars 2011

Bø -uteliv og shoppingmekka med urbane cafétendenser.

Helga ble tilbragt i Bø, som ligger i Sommarland (Bø i Sommarland). Likevel var det vinter, nesten vår, med påske i lufta. Deilig. Jeg tror faktisk det hadde vært trivelig med en skitur i heia der, helt uten påvirkning fra VM, såklart! Derfor har jeg bestemt meg: jeg skal tilbake neste vinter, og i mellomtida, skal jeg ha kjøpt meg ski. Husker fra jeg var liten, at Lifjell er fantastisk (vet at jeg ikke har vært positiv til skigåing tidligere).


Denne weekenden fikk vi derimot se andre faciliteter bygda hadde å by på. Og det var mer enn råning og natur. Vi var "ute" på fredag. Etter vorspiel hos venner av Hanna, endte vi opp på noe som lignet et klubbhus. Grunnnen til at vi endte opp nettopp der, var at det var spanjoler tilstede... Og vi er ikke vonde å be når vi får muligheten til å snakke spansk! Det er jo ingen hemmelighet at vi kaller oss Las Hermanas Montaña, og det falt i god jord hos utlendingene :) Hanna var selvfølgelig supergod i spansk, med portugisisk aksent. Takk til Tuborg! Kari var minst like fornøyd fordi hun skjønte det meste som ble sagt. En meget vellykket kveld!


Dagen etter fikk jeg skrapa kontoen min tom, fordi jeg bare måtte kjøpe ny neglelakk, lipgloss og leppestift... (sier ikke LEPPEstift assa, men det ser så stygt ut når man skriver LEBEstift) Så da er det godt at lønninga tikker inn i slutten av neste uke... -Thank God, for at februar er så fislekort :) 

Vi var også på Hannas cafe, Meierismuget. Et veldig hyggelig besøk med GOD mat og bra service! :) 


Neste måned skal jeg være flinkere til å spare. Prøver å spare til bil. Jeg skal kjøpe en fin bil. Forslag på fine biler mottas med takk!

2 kommentarer:

Einar Johannes Sbertoli sa...

Rolls Royce...

Bare et forslag altså.

Christian T sa...

Haha.. Fislekorte måneder likær vi ;)

Jeg måtte flire, Bø i sommarland? Haha :p Søt du..

Kjøp deg en fin Seat Toledo, masse plass og grei konebil (syns jeg leste noe om at du var bra konemateriale)
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27174512

Ha en fin Onsdag, Ingrid!

Lilypie Maternity tickers