søndag 28. november 2010

Jul i hus ♡ (...-og folk som ikke hører til i leiligheten!)

Kan jo begynne med det koselige... Det er første søndag i advent, det betyr julestart! Pepperkakebaking og litt småpynting er i gang.) 






Har også eeendelig blitt ferdig med det flotte lappeteppet jeg begynte på! Passer perfect til sofaen min! Det er på 5x 5 lapper FORNØYD!!














Så over til det som er litt mindre koselig:
-Forrige søndag våkna jeg først to ganger av dunkelyder fra kjøkkenet eller stua... Den tredje gangen våkna jeg av at jeg skvatt av samme grunn. Da stod jeg opp, og oppdaga at det lå en fyrsikkeske på gulvet. denne lå i to deler et stykke fra hverandre... utover gulvet lå det masse fyrstikker.

-Noen dager senere da jeg skulle re opp senga, oppdaget jeg plutselig en fyrstikkeske som lå helt på kanten i vinduskarmen. Jeg kan ikke huske å ha lagt den der eller hatt noen grunn til å legge den der (har jo ikke stearinlys i nærheten).

-I går tenkte jeg med meg selv "Fader at jeg ikke kan legge ut noen "feller" så ser jeg i det minste om det er noen som kødder med meg her!" Derfor lot jeg soveromsdøra stå oppe (den er alltid igjen) og jeg låste verandadøra (den er også alltid låst). Så dro jeg for å se håndballkamp. Da jeg kom hjem igjen, stod soveromsdøra fortsatt åpen, men verandadøra var ulåst....

-I dag slo plutselig TV´en seg av...

Ann-Helen kommer heldigvis en av de nærmeste dagene for å hjelpe dem over på andre sida.

1 kommentar:

Hermanita sa...

Creepy! Men de virker ikke slemme da.. Bare sykt oppmerksomhetssyke eller noe. Fint at du kjenner A-H da :)

Lilypie Maternity tickers