lørdag 16. januar 2010

Har lyst til så mye....

Føler at jeg er midt mellom noe nå.. og er ikke HELT fornøyd med tilværelsen om dagen... aner ikke hva jeg skal med livet!! Snakk om antiklimax å komme fra sol, sommer og mye liv til et sted hvor det er kaldt mørkt og stille... i tillegg til å flytte hjem igjen... :S ikke begynte det noen studier jeg kunne tenke meg denne våren og ikke har det dukka opp noen lærejobb til meg enda... Men har blant annet lyst til dette:

-studere tegnespråk i Oslo (1 år, 60 stp)
-kjøpe meg leilighet på Nøtterøy/Tønsberg
-flytte til Rendalen og jobbe som lærer (bare strikke, jogge og slappe av på fritida)
-reise leeengeee... Enten være lenge på ett sted eller reise litt rundt i verden
-studere engelsk i Australia fra høsten
-studere grafisk design
-få meg fast jobb som lærer i Tbg distriktet

Og tro det eller ei, men er faktisk ikke så klar for disse to tingene som jeg eeelsket før:
-dra på fylla
-stå brett

Hm... what to do with my life? Og HVOR blir det av drømmemannen??

Ingen kommentarer:

Lilypie Maternity tickers